tirsdag 31. januar 2012

Tre bidrag til Hjertebodens juleblogg

I år har jeg tenkt til å lage tre julekort hver måned, i alle fall forsøke! Sånn helt på tampen fikk jeg kastet sammen noen bidrag før fristen for januar gikk ut.
I år er reglene slik at man må lage ett bidrag som passer til månedens utfordring, og nå i januar var oppgaven å lage minst ett kort som ikke var kvadratisk, og jeg har laget en tag.
Tagen har motivstempel fra Kreativ Hobby, teksten er fra Kort&Godt. Begge stemplene er stemplet på kraftkartong, og også selve tagen er stanset ut i kraftkartong. Mønsterarket er fra Basic Grey, snøkrystallene er stanset ut med MS og Marvy puncher. Panelene rundt stempeltrykkene er stanset ut med Spellbindersdies.
Dette bidraget ble kjapt satt sammen av mønsterpapir fra Ladybug & Friends, motiv fra klippeark fra Pion Design og swirl stanset ut med die fra Cheery Lynn. Tekststempelet er fra Kreativ Hobby.
Et meget enkelt bidrag som ble fikset i rekortfart før fristen gikk ut. Her har jeg brukt mønsterark fra Melissa Frances og motiv fra Pion Designs klippeark. Tekststempelet er fra Kreativ Hobby. Kortet er meget enkelt pyntet med roser fra WOC og grener stanset ut med MS punch. Det kan hende at dette kortet blir fikset litt mer på etter hvert.

2 kommentarer:

  1. Nydelige julekort:-))

    Sylvia.

    SvarSlett
  2. Tusen takk for koselig kommentar i bloggen min.

    Så flink du er som har begynt på julekortene allerede. De er kjempefine, men det med notepapir og blomsterswirlene likte jeg ekstra godt.

    SvarSlett