fredag 19. februar 2010

Motivet Week 6 Challenge

Her er årets første kort, det ble sen start med hobbypusling i år. Kortet er til Motivets ukentlige challenge, hvor oppgaven er å lage kort etter en skisse. Her har jeg brukt to mønsterark fra MF (rosa) og ett fra K&Company (beige). De søte kaninene er et stempel fra Motivet, det runde tekststempelet er fra Scrapmagasinet og den andre teksten er fra Kreativ Hobby.
Ellers har jeg brukt diverse mulberryblomster og bordpunch fra MS. Bladene er stanset ut med QK. Bånd fra May Arts og halvperler av ukjent merke.

Oppdatert:
Jeg er så glad for at jeg bestemte meg for å levere inn et bidrag sånn helt på tampen, for jeg vant, faktisk! Og jeg som egentlig ikke var helt fornøyd, men bare leverte for å delta... Jeg er så glad, og jeg har vunnet tre stempler som jeg kan velge ut selv :)


6 kommentarer:

  1. utrolig koselig kort, med nydelige farger og nydelig motiv:)Klem

    SvarSlett
  2. Gratulere!! Et rålekkert kort, ikkje rart du vant!
    Nydelig gjennomført med lekre detaljer.

    Klem,
    Jorunn

    SvarSlett
  3. Gratulerer, det kortet var jo kjempefint også da. Så gøy.

    SvarSlett
  4. Det kortet der var skikkelig koselig da. Likte spesielt hvordan du hadde fått til fargene på kaninene. Kjempe søte.

    SvarSlett
  5. ååå for et nydelig kort, men flotte farger og stempeltrykk♥

    SvarSlett