mandag 5. oktober 2009

K-O-M oppgave 8

Oppgave 8 i KOM var å lage et kort bare ved bruk av mønsterark, kartong var altså heller ikke tillatt. Dette meeeget enkle bidraget smekket jeg sammen på 10 min, bare for å sikre deltakelse også denne runden.
Her har jeg brukt et ark fra Scenic Route i kartongtykkelse som bakgrunn, rødt glitterark fra MM som matte og mønsterark med motiv fra 3ndyPapir. "God jul" er klippet ut fra et ark fra Scrapper's Choice. Kvistene er stanset ut fra et grønt mønsterpapir med Martha Stewart branch punch.

Dette var et "kort" som jeg ikke hadde tenkt til å bruke noensinne, så jeg plukket det fra hverandre så fort jeg hadde levert oppgaven ;) Jeg tenkte at det var bedre å bruke arkene til noe annet som jeg kunne bruke senere. Overraskende nok fikk kortet en del stemmer i konkurransen...

4 kommentarer:

  1. Overraskende nok? ;-) Det var jo flott! De nissene var jo supersøte!

    SvarSlett
  2. Nå er vi spente på jobben, er det kommet en baby! Gi oss beskjed hvis og når.

    Lekkert julekort Sylvia :-)

    Klem

    SvarSlett
  3. kjempe fint kort.. likt fargene du har brukt

    SvarSlett
  4. Flott kort! Du hadde helt klart ikke trengt å plukke det fra hverandre! ;-)

    SvarSlett